Thursday, July 23, 2020

Books Ja sam pas i zovem se Salvatore Download Online Free

Particularize Books Conducive To Ja sam pas i zovem se Salvatore

Edition Language: Bosnian
Books Ja sam pas i zovem se Salvatore  Download Online Free
Ja sam pas i zovem se Salvatore Paperback | Pages: 127 pages
Rating: 4.33 | 15 Users | 2 Reviews

Explanation In Favor Of Books Ja sam pas i zovem se Salvatore

Knjiga "Ja sam pas....i zovem se Salvatore", u književnim formama već iskušanog mostarskog pisca Veselina Gatala, jedinstven je pogled na ljudsko - pseći svijet iz perspektive psa mješanca - Salvatorea - koji svojim, psećim očima, vidi rođenje, igru, život, smrt te nezaobilazni i sveprisutni rat kao tapiseriju nebrojenih nijansi sivoga, za razliku od većine ljudi kojima je svijet crno-bijel, bez obzira što čovjek, za razliku od pasa, dobro razlikuje boje. Priča o patnji, radostima, saznavanju, požrtvovanosti, ostavljanju, vjernosti, borbi, rastancima i smrti - isprišana kronološki kroz 59 kratkih priča o nemjerljivoj ljubavi psa prema jednogodišnjoj djevojčici Taški - dočarava nam vjerno način psećeg mišljenja i nagoni nas u svojim, ljudskim, životima budemo bolji ljudi: da u onome što radimo i volimo budemo dosljedni kako samo dobri, vjerni, plemeniti i pametni psi znaju biti.

Describe Epithetical Books Ja sam pas i zovem se Salvatore

Title:Ja sam pas i zovem se Salvatore
Author:Veselin Gatalo
Book Format:Paperback
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 127 pages
Published:2005 by Šahinpašić
Categories:Download Books. Free Books

Rating Epithetical Books Ja sam pas i zovem se Salvatore
Ratings: 4.33 From 15 Users | 2 Reviews

Comment On Epithetical Books Ja sam pas i zovem se Salvatore
Veselin Gatalo se rodio prije starijih od sebe, 16. 12. 1967. godine. Od pisanja prvi novac dobio još u JNA, kada je pisao roditeljima da mu pošalju pare. Nakon završene srednje škole upisao je mašinski fakultet. Nakon tri godine studija mašinski fakultet je tranzitirao u strojarski, koji Gatalo nije nastavio jer je bio lijen, a rat mu je došao kao izgovor. U ratu više puta dezertirao; prvo odbioPredivno ispričana priča iz perspektive psa kojeg zahvate životne i ratne nedaće. Vrijedi pročitati.

Jedna odlična knjiga, jedinstvena u bh. književnosti - pogled na svijet i sve pojave u društvu iz perspektive psa. Topla preporuka.//An excellent book, unique in B&H literature - look at the world and all social phenomena from the perspective of a dog. Honest recommendation.



Predivno ispričana priča iz perspektive psa kojeg zahvate životne i ratne nedaće. Vrijedi pročitati.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.